.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معدل حقوق معلمان در كشور420 هزار تومان

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: تاكنون از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي كه براي مقاوم‌سازي مدارس اختصاص يافته، 29 ميليارد تومان به مازندران تعلق گرفته است. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبد‌الوحيد فياضي دوشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در باشگاه فرهنگيان ساري افزود: دولت براي اين امر از محل صندوق ذخيره ارزي 4 ميليارد دلار اختصاص داده كه با مبالغ اختصاصي در مازندران 525 كلاس درس مقاوم‌سازي مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه 34 درصد از مدارس مازندران تخريبي است، اظهار داشت: بيش از 4 هزار كلاس درس نيز در استان مازندران به مقاوم‌سازي نياز دارند.
فياضي به نقش رسانه‌ها در كم شدن مشكلات آموزش و پرورش پرداخت و اضافه كرد: برخي آموزش و پرورش را يك دستگاه صرف مصرفي مي‌دانند كه اين تفكر بايد با كمك رسانه‌ها برطرف شود.
وي بازگشايي مدارس را فصل جديدي از خيزش بزرگ فرهنگي دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش نيز به عنوان يك دستگاه فرهنگي نقش خود را تاكنون به رخ كشيده است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران مشكلات آموزش و پرورش را متعلق به تمام جامعه دانست و تصريح كرد: بايد انتقاد از آموزش و پرورش توسط رسانه‌ها بيشتر شود تا بتوانيم با مشكلات كم‌تر به اداره اين سازمان فرهنگي بپردازيم.
فياضي درباره افزايش نرخ شهريه مدارس غير‌انتفاعي اظهار داشت: اين نرخ‌ها قانوني بوده و تاكنون از زمان ثبت‌نام گزارشي مبني بر تخلف ثبت‌نامي گزارش نشده است.
وي درباره نياز آموزش و پرورش به برخي رشته‌هاي تخصصي در مجموعه نظام تعليم و تربيت خاطر‌نشان كرد: عطش استخدام در جامعه زياد بوده و نرخ جذب نيروي انساني نيز بسيار كم است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران ميزان معدل حقوق معلمان را 420 هزار تومان اعلام كرد و افزود: معلم هميشه طلبكار است و همه بايد براي استيفاي حقوق معلمان تلاش كنند.
وي در پايان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبني بر وجود 3 هزار دانش‌آموز معتاد و يا متهم به اعتياد در مدارس مازندران ارائه اين آمار را غير‌رسمي اعلام كرد و گفت: يك بخش از اين آمار ناشي از فقدان چند ساله معاونت پرورشي در مجموعه آموزش و پرورش است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.